CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, July 2, 2008

Inul~

DIJEMPUT HADIR BERAMAI2 BAGI MEMERIAHKAN HIBURAN BERTEMAKAN DANGDUT HADHARI,RAKYAT DI HATI.

SIAPA yang tidak kenal dengan penyanyi dangdut sensasi dari seberang ini yang cukup terkenal dengan 'goyang gerudi'nya.

Inul Daratista yang pernah 'menggegarkan' Stadium Merdeka menerusi konsert sulungnya kira-kira tiga tahun lalu akan kembali mengadakan konsert istimewanya di Johor Bahru pada 19 Julai ini bertempat di Stadium Tan Sri Haji Hassan Yunus, Larkin.

Inul akan adakan konsert di Johor pada 19 Julai ini
Kali terakhir penyanyi berusia 29 tahun itu beraksi di Malaysia ialah pada Konsert Rentaq Serantau yang berlangsung awal tahun 2007 di Stadium Melawati, Shah Alam yang turut menggabungkan artis tempatan terkemuka iaitu Search dan Ella.

Inul Live In JB dianjurkan oleh IMS Prima Sdn Bhd ini akan menyaksikan penyanyi yang popular dengan lagu Goyang Inul ini mengadakan persembahan selama lebih kurang dua jam dengan diiringi oleh Audensi Band yang dibawakan khas dari Indonesia.

IMS Prima Sdn Bhd juga merupakan penganjur konsert sulung Inul di Kuala Lumpur pada tahun 2005 itu.

Konsert yang bakal bermula sekitar jam 8.45 malam itu akan turut dimeriahkan dengan persembahan oleh vokalis utama kumpulan Abstrak Hingga Ke Bulan, Faiza yang juga turut bertindak sebagai hos konsert.

Turut menjayakan konsert ini kelak ialah band wanita yang pernah popular dengan lagu Akan Ku Tunggu, Candy, yang dijangka akan beraksi selama lebih kurang setengah jam sebelum disusuli dengan persembahan Ratu Dangdut itu.

Bagi yang ingin menyaksikan konsert Inul Live In JB, tiket berharga RM50 dan RM100 boleh dibeli di sekitar pusat beli-belah di Johor Bahru.

0 comments: